lördag 3 maj 2008

Besvikna läsare

Många är ni som är besvikna över mina sporadiska blogginlägg. Det beror i stort sett bara på en sak. Min externa bildskärm har lagt av. Igen.

Jag kan dock berätta följande.
• Justice är bokade för DJ set till Maj månads Energy At The Club på Sturecompangiet och på Nivå i Göteborg. 28 & 29 maj.
• GTA 4 tar mer eller mindre all min vakna tid.
• Mixa soltorkade tomater, kronärtskockor, olivolja och lite parmesan. Gott till allt.
• Grill. Restaurang på Drottninggatan. 10 poäng.
• Att vårstäda är sjukt tråkigt. Men man mår lite bättre efteråt.
• Teveprogrammet om Dolly Partons fans kan vara bland det sjukaste jag någonsin sett.
• Min nya Sony TV 42" kommer på onsdag.
• Tulips Quarter Pounder hamburgare. 99% nötkött. De till och med blöder när du grillar de i grillpannan. Bättre burgare får man leta efter. Och leta får du. Jag har bara hittat dom på ICA Kvantum i Kungens Kurva.
• Jonas Sällberg. Vilken kille!
• Hockey VM. Skippa skiten.
• Långhelger i all ära. Men det blir inte de roligaste helgerna på krogen då alla går ut olika dagar. Dock skönt att det inte är überknök överallt.
• Justice är bokade för DJ set till Maj månads Energy At The Club på Sturecompangiet och på Nivå i Göteborg. 28 & 29 maj. Eller hade jag redan skrivit det? Stort är det i alla fall.

Inga kommentarer: