lördag 28 februari 2009

Lördag

Har varit dålig på att blogga på sista tiden. Ska försöka skärpa mig. Det har varit en hektisk vecka som innehållit det mesta. Allt från kräksjuka till kanonspelningar. Har varit i Göteborg ganska ofta den sista tiden. Och det har varit riktigt roligt faktiskt.

Lördagen ska jag spendera på födelsedagsfest. Det trista är att jag trodde den va igår. Och en annan fest ikväll. Vilket medförde att jag missade den andra festen igår. Känns förjävligt faktiskt då det va den jag såg fram mest emot. Men men. Jag får väl ha dubbelt så kul i kväll istället…

Den 18:e mars åker jag till Malta i ett par dagar. Ska bli skönt med lite sol och värme. Och trevligt sällskap... Det enda jag inte ser fram mot är Ryan Air. Men skit samma... Just det - jag ska spela där den 18e och den 20e på en nattklubb som ligger i en skyskrapa på 22a våningen…

Skål!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Don T,

Bor på Malta sedan några år tillbaka. Hör av dig om du vill ha tips på resturanger, klubbar etc.

Unknown sa...

Ok Anonym, ska man ringa dig på ditt anonyma nummer... eller kanske maila på din anonyma mailadress? hmm... får ta mig en funderare.

Anonym sa...

hoppas verkligen att du hade dubbelt så kul, på den festen som du gick på

Anonym sa...

Att: Alex

Om det hade varit intressant så hade Don lagt in en kommentar här kanske, bara en tanke.