onsdag 10 juni 2009

Inlägg #900


Det niohundrade inlägget i min blogg. Ganska mycket om man tänker efter. Då är inte mina blogginlägg på en tidigare ganska ok communitysajt inräknad. Kanske inte allt är läsvärt men det är det å andra sidan inte så mycket som är nuförtiden. Och är det läsvärt tar det alldeles för lång tid att läsa på nätet…

Om man till exempel vill läsa nyheterna på Aftonbladet eller Fotbollskanalen (som kan vara enkla nyheter att smälta) så tar laddningstiden alldeles för lång tid. Man orkar knappt vänta på att all reklam som poppar upp till höger, vänster och ovanpå ska ladda klart. Jag har gått över till Expressens något mindre långsamma sida. Annars är det Text-TV som gäller om man vill hålla koll på vad som händer. Kanske ska börja prenumerera på en morgontidning igen?

Not…


I morgon ska jag tipsa om mina tio bästa låtar just nu… Håll ut!

2 kommentarer:

Anonym sa...

O Yeah Dompa!

Ser fram emot låtlistan och Rock N Roll på Malta!

Kör Hårt DT!

Club 22 ;)

Anonym sa...

...please where can I buy a unicorn?