måndag 4 oktober 2010

Blandat

Dagen har innehållit ömsom vin ömsom vatten. Dagen började med att min hårddisk inte ville starta. De flesta av min jobb ligger där. Dock inte de senaste. Men ändå. Har varit grymt handikappad.

Ägnade istället större delen av dagen till att följa Ryder Cup på Viasat Golf. Otroligt spännande och en bra sändning man hade svårt att slita sig från. Europa vann med två hål kvar att spela och jag skulle inte vilja vara Hunter Mahan. Även om det blev han som avgjorde slutet så var det inte där amerikanerna förlorade. Det gjorde de i ett par andra matcher de borde vunnit. Nu måste jag genast inhandla Tiger Woods 11 som bland annat innehåller ett Ryder Cup läge i spelformen.

Spenderade lördagen i Linköping med Jonas Sellberg och höstens andra Platens In The House. Lyckad kväll och det blev ett och annat järn med min gode vän Erik. Han kan inte mått speciellt bra på söndagen.

På fredagen va jag hemma. Helt själv. Och hade sjukt tråkigt.

Inga kommentarer: