måndag 13 oktober 2008

Hjälp


Det här är kanske ett känsligt ämne. Men det skiter jag faktiskt högaktningsfullt i. För att efter det att jag fått ett antal inbjudningar från Café Opera föreställande ganska fina bilder på olika drinkar och cocktails med någon klatschig och oftast obegriplig rubrik, kan jag inte längre vara tyst. Förra veckan kom årets (eller århundradets) lågvattenmärke. Med rubriken 'För alla oss som alltid höjer glasen' ska man tydligen bli sugen på att gå ut en söndag...

Kan någon även hjälpa mig med att förklara denna "inbjudan"? Nu funderar jag verkligen på att gå dit och kolla in hösten. 

Det låter ju riktigt kul.

Kom igen Jonas. Upp med ribban.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med fullständigt. Deras inbjudningar håller Viper Room klass...

Anonym sa...

Visa Ribban!

Anonym sa...

Har sluta läsa inbjudningar från dem. Har halva mailboxen full... spammare

Anonym sa...

Obegripligt att en nattklubb kan ge ut sån skit...

Anonym sa...

Jag tycker inte de är bättre eller sämre än någon annans egentligen. Jag kan inte heller förklara dems inbjudan

Anonym sa...

De e så ogenomtänkt så att man nästan blir arg. Har de ingen som granskar vad de skickar ut?