måndag 23 mars 2009

Blogguppdateringen ska öka

Jaha. Då är man hemma igen efter spenderat ett par dagar (och nätter)på Malta. Har bott hos min vän Patrick (och Clara). Och blivit omhändertagen som en son i familjen…

Resan kan väl sammanfattas i ett par meningar:
Trevliga människor. God mat. Roligt nattliv. Blåsigt.

Flög för första gången Ryan Air. Det som slog mig är att flygvärdinnorna va extremt dåliga på engelska och såg alla ut som om de kommer från forna Östtyskland. Jag klev på sist på planet både på vägen ner och hem. Det medförde att jag fick den bästa platsen längst fram. Där man kan sträcka ut benen. En kaffe som smakade klor kostade 33 kronor.

Jag lovar att skriva mer framöver. Har varit riktigt dålig på slutet. Du kan följa mig på Twitter här.

Ugh!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du kör en favorit i repris inom snar framtid :)