tisdag 31 mars 2009

Halvåtta Hos Mig

Jag brukar oftast kolla på teve kl 19.30. Det som går varmast just nu är programmet Halvåtta Hos Mig. Och den stora behållningen är de klockrena kommentarerna av Helge Skoog. Det är nästan så att man enbart kan lyssna på programmet.

På torsdag ska jag spela lite skivor i SOLO butiken vid Norrmalmstorg. Här kommer en inbjudan till dig.

VIP-SHOPPING PÅ SOLO.
Du och en vän är varmt välkomna till Solo på Smålandsgatan 20.
Torsdagen den 2/4 kl 19.30-22.00.
Solo erbjuder 20% rabatt på hela sortimentet, dryck och skön musik.
Vi gästas denna kväll av Dj Don Tomaso.

Efter 22.00 fortsätter festiviteten på Sturecompaniet.
O.S.A senast 25/3 skriv Stockholm till sebastian.hellstrom@solo.se
 

1 kommentar:

Pappa B sa...

Morrn!
Du har en fin blogg och nu undrar jag varför du aldrig hälsar på hos mig?
pappa B

PS berätta lite om Södermalm