fredag 24 april 2009

LöneFredag

Klagomålen haglar in.

Jag bloggar för lite.

Jag är väl medveten om detta och lovar en bättre uppdateringsfrekvens.

Spenderade mina surt förvärvade pengar på en vit Matthew Williamsson kavaj från HM. Köpte den på nätet. Hoppas den passar. Annars skänker jag den till någon fattig student.

Igår var jag ute en sväng. Utecompagniet. Flipper (nytt - inget vidare - byt tillbaka) på Obaren. Stureplan.se's gästspel i Magnumbaren. Torsdagsmiddag på Sturecompagniet. Avslutade på Solidaritet. Bra med folk på Sture. Till skillnad mot Solidaritet som hade HELT tomt på Mo's nedervåning vid kvartitvå. KonceptetMo kanske bygger på det. Verkar dock inte speciellt lönsamt.

Kul att träffa D&B, Sebbe ocn AN21. Grym musik. Lite för få öron vid den tidpunkten bara. Men de kanske kom senare.

Ikväll blir det nog en middag på stan. Ska upp tidigt imorgon. Invigning och åkband på Gröna Lund. Söndag planerar jag att damma av golfklubborna.

Nu ska jag ner på stan och fika med brorsan. Solbrillor på...

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka! :)