tisdag 8 september 2009

Lågkonja…

Lågkonjunktur i bloggen. Är sjukt oinspirerad att skriva något just nu. Kanske lägger jag ner helt och hållet...

eller förresten…

Har varit sjukt trött i tre dagar nu. Har någon form av förkylning i kroppen som inte vill släppa. Kanske är det influensa - eller inte. Ändå släpade jag mig iväg för att ta lite nya bilder som jag kan använda mig av när jag ska spela. Ivan Da Silva gjorde verkligen sitt bästa bakom kameran. Men han lär få ännu mer att göra i Photoshop. Stort tack till foto-Ivan och 111Vox som ställde upp med kläder och skor. Valde bara ut enkla Acne-tees med en svart Members Only jacka. Har tröttnat fullständigt på t-shirts med stora feta tryck överallt på. Vet inte hur det har blivit så men allt går ju i perioder.

Precis som det här bloggandet…

Inga kommentarer: