tisdag 22 september 2009

Oktoberfest 2009




Här kommer min Oktobermix. Och jag tycker själv att den blev bland de bättre jag gjort hittills i år. Jag vet att den kommer lite tidigt (fortfarande september), men det är väl som med prenumerationer på tidningar. De kommer liksom lite innan själva månaden börjar.

För att fira detta räknar jag stenhårt med att du kommer och lyssnar och festar loss när jag spelar på Ambassadeur nu på fredag den 25/9 klockan 02.30 till 04.00.

Traxlist DonTomaso Oktoberfest 2009.
Serge Devant - Wives in Teheran
James Talk - West End Girls
Stefano Noferini - Cool Summer
Moguai - ZYVOX
Barbara Tucker - I Get Lifted
Funkagenda & Mark Knight - Good Times
Pegasus - Pegasus
Inner City - Good Life
Fred Falke - Back To Stay
The Cut - Better Days
Guetta, Ingrosso & Dirty South - How Soon Is Now
Afro Medusa - Pasilda
G Club pres Banda Sonora - Guitarra G


Download the mix here. For all you who don't know how it works - click on the underlined text 'Ladda ned´ (might say Download in some cases) and save the linked file to your computer.

And please don't forget to send me feedback if you like it or don't…

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den där fildelningsjänsten verkar inte funka nått vidare. Kan du inte lägga upp filen i nått bättre?

/ Mårten

Unknown sa...

snacka om fingerspitzgefühl beträffande låtval, uppbyggnad etc. Riktigt grym mix DT!

/Markus

Joel sa...

Fy fan vilken grym mix!!