onsdag 22 december 2010

2010 i backspegeln

Det har egentligen varit ett helt otroligt år. Först hela Loca Sessions turnén. Förberedelser, genomförande och den fina responsen.

Och nu på sluttampen av året; allt arbete med Joia-Agency. Det känns som jag har hittat det jag vill göra. Kombinationen av nattklubb, events, DJs och musik. Allt inbakat under ett och samma tak. Det här kan inte gå åt helvete. Tvärtom.

Årets starkaste minne är dock eftermiddagen fredagen den 23 juli på Antiparos, då jag nästan omkom i de höga vågorna och starka underströmmarna på Livadi Beach. Så här ganska precis ett halvår senare är minnena klara. Jag kan ju tacka Sebastian 'Basse' Ekman för mitt liv idag. Men hur gör man det? Jag känner att jag blir jävligt sentimental av den här upplevelsen och den kanske inte sätter mitt liv i en annan vinkel. Men helt klart är att jag var närmare döden än livet ett tag.

Om du inte läst vad jag skrev dagen efter händelsen. Klicka här.

Inga kommentarer: