tisdag 24 juli 2007

Ett steg närmare Athen

Som jag kanske inte berättat är jag på väg till Athen. Kommer som det ser ut nu att bli fast på ett projektarbete under hösten i Athen. Ska ner sista veckan i Augusti på lite uppstartsmöten och annat. Får se om jag flyttar ner helt och hållet eller om jag ska pendla. Hursomhelst ska det bli riktigt kul. Ett projekt som jag kanske inte har hundra koll på i dagsläget. Men 95 i alla fall. Det handlar om att marknadsföra ett klädmärke. Det kan jag. Bättre än många här i Sverige. Sen om det räcker i Grekland får man väl se.

Kombinationen blir ett par dagar i Athen. Och ett par dagar vid poolen i Santorini. Du som följt min blogg sedan starten vet vilken jag talar om. Jag har legat vid samma pool åtta-nio år i rad. Samma solstol. Olika böcker. Och nya solglasögon.

Låter det trist? Det är det inte. Jag har hittat mitt Nirvana här på jorden. På den här platsen går jag ner i 55 bpm. Finns inget bättre - för mig...

Inga kommentarer: