onsdag 4 juli 2007

Århundradets sämsta inbjudan utsedd

Min tandvärk väckte mig tidigt. Började dagen med att kolla min e-mail. Av någon anledning får jag inbjudningar till olika klubbar till höger och vänster. Denna kommer från min vän Jim Beuger. Jim är en skön snubbe, men stavning och formulering verkar aldrig varit hans grej. Det här kan vara århundradets absolut sämsta utskick för en klubb. Det roligaste kanske inte är alla stavfel de lyckats med utan vad gör egentligen de svartvita solglasögonen med på bilden? Och maskrosorna? Näru Jimbo - håll inte andan medan du väntar på att jag dyker upp.

Eller förresten. Jag kanske kommer förbi och tar en stark öl. Det kan ju bli galett. Eller jag kanske nöjer mig med alk fitt. Release buffé?!? Bakom DJ båset??? Den här inbjudningen blir ju mer och mer osannolik. Amatörer…

Hur många stavfel kan du hitta?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Pasa på att ta nogra drinkar ockso!

/Gronis

Anonym sa...

jag drömde att jag var kär i dej. Helt sjukt. Nästan som en feberdröm. heh.

Don Tomaso sa...

Jim! Jag drömde om dig oxå. Vaknade upp alldeles svettig. Sen såg jag att jag hade satt på mig polo när jag gick å la mig…

Att vara anonym med den där IP-adressen funkar inte...

Anonym sa...

Jag fick det till hela 5 stavfel. Next up- en liten lektion till din vän Jim i grammatik kanske? ;)

Anonym sa...

hahaha, länge sedan jag skrattat så mycket!