måndag 9 juli 2007

Inget Båstad

det blir inget Båstad för mig i år. Det är första gången som jag inte är i Båstad sedan 1987. Japp, du läste rätt 1987. Det hade varit tjugoårsjubileum för mig i år. Mång av dom som kommer dit för första gången i år va alltså inte ens födda när jag va där första gången och jobbade. det spelar egentligen mindre roll.

Enda anledningen att jag inte åker ner och jobbar med Café Opera är en personlig twist (dock inte från min sida, då jag inte är speciellt långsint) från en ansvarig på Pepe's Bodega. Vad han har sagt om mig till mina vänner får mig egentligen att bli så förbannad att jag funderar på att åka ner och göra något dumt. Men jag hoppar det. Sväljer min stolthet. Mina vänner garvar dock läppen av sig åt killen. Mer patetisk lirare på Bjärehalvön är svår att hitta. Under de 20 år i Båstad har jag dock haft riktigt roligt. Och Pepe's är den enda nattklubben som är bra där. Och det vet alla.

I helgen spelade jag på den något mindre glassiga nattklubben The Bank i Stockholm. Det gjorde jag för Milles skull. Ingen annan. Inte ens min egen skull. Och det var ju helt ok. Inte mer. Inte mindre.

Nu måste jag jobba. Hörs sen.

PS. Jag vill ligga med Kate Beckinsale

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vädret blir ju skit så du missar nog inget. Skulle me till Båstad, men tänker fan inte åka dit om de inte e minst 25 grader sol!
Bye sexy!

Anonym sa...

Synd att du inte kommer till båstad.

Anonym sa...

hahah du e rolig

Anonym sa...

vilken stor känst du gjorde oss att du lira på the bank tack tack ..hahah

Don Tomaso sa...

Känst???