fredag 21 november 2008

Migränfredagen 21 november 2008

Fredag i sängen. Har haft en av de absolut värsta migräner i modern tid. Att röra huvudet har gjort så ont att det inte går att beskriva. Har satt några på jobbet i en jobbig sits. Men huvudsaken är att jag ordnar till allt i helgen - vilket jag kommer att göra.


Ännu en fantastisk torsdag på Sturecompagniet. Min vän Anna har gjort ett fantastiskt jobb och jag tror att det är en och annan Handelsstuderande med huvudvärk idag. Releasen av Magnumskivan gick enligt planen. Den är trots allt bara tillverkad i 200 exemplar och måste anses som en exklusiv utgåva. Jag lottar ut ett exemplar i bloggen här och nu. Men ge mig en riktigt smörig motivering i kommentarsfältet - så kan den bli din.


Efter ganska precis ett år inom Stureplansgruppen hamnade jag till slut på eminente Viktor Barth-Krons innelista på Stureplan.se. Och jag måste säga att jag känner mig lite stolt. Eller inte lite. Jävligt stolt är ordet.

5 kommentarer:

Eric sa...

kan sammanfatta jävligt snabbt: den musiken som spelats i magnumbaren är den bästa musiken som lirats i stockholm helt enkelt. oavsett att jag varit med på de flesta live-spelningar av de stora måtten det senaste året, typ Justice...

Unknown sa...

Bäste Tomaso!

Det här är ingen motivering för att få en skiva, det är en liten hyllning till en DJ och personlighet av rang. Att det blivit några år i branschen är väl i allra högsta grad ett kvitto på dina framgångar med det du gör och inte någon slump skulle jag tro. Personligen har det blivit många resor till Stockholm sedan jag för första gången hörde dig lira på Café Opera's (dåvarande högklassiska) onsdagsklubb tillsammans med vapendragaren Lewerentz. Och många fler lär det bli framöver bara för att höra Don styra musiken med sin fingertoppskänsla i båset, även om vi nu nere på västkusten blivit bortskämda vid ett antal tillfällen via NRJ At The Club.

Så, "keep up the good work" för åtminstone lika många år till så nattklubbs-Sverige och andra ställen får chansen att uppleva ett av dina magiska set.

Med vänlig hälsning

//Mackan

Anonym sa...

okej att don tomaso är bäst, men vilket rövslickeri !! sture är bäst, DT är bäst, punkt slut ;D

Don Tomaso sa...

Give it to me!

Unknown sa...

Blir tårögd när jag läser kommentarerna ovan brorsan! Kan bara instämma... sluta aldrig! :)