torsdag 8 januari 2009

Grammisgalan


Igår var jag på Gramisgalan på Hovet. Med Jonas Sällberg och Albin Myers. Vi började med lite korv m bröd och Boddingtons hemma hos mig.

Vi spenderade dock den mesta tiden i baren under själva prisceremonin. Lite jobbigt med alla reklampauser osv... Sedan bar det av till Berns. Vi va i stort sett först på stället. Sedan blev det proppfullt. Hängde ut lite med massa människor man inte träffat på tusen år. På det stora hela en rolig kväll.

Sitter hemma och jobbar med lite småprylar… ett öga på teven som visar gamla repriser…

Nu blir det lunch.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jäkligt bra platser ni hade måste jag säga. Hoppas ni fick gratisbiljetter ;)

Don Tomaso sa...

Gratis.

Vad annars. Betala?

Anonym sa...

Hej.

Ganska raka men enkla frågor till dig som verkligen har superkoll.

Jag vill bli dj. Tänkte flytta mig från baren till dj-båset. Så. Vad ska jag tänka på? (Tänk dig att du förklarar för någon som kan trycka på play och stopp samt byta låt- inte så mycket mer). Vad ska jag börja med? Jag är ganska inne på att kunna använda mina Ipods. Vad ska jag inte göra? Alla tips mottages hemskt tacksamt. Ha det fint!

Unknown sa...

kul att se dig. E