onsdag 14 januari 2009

Lost startar om…

Om en vecka börjar 'Lost' igen. Kanske den bästa teveserien någonsin i mina ögon. Med hård konkurrens av 'Sopranos'. På humorfronten är '2 1/2 Men' den överlägset roligaste. Men att 'Lost' börjar igen är ju sjukt roligt. Måste uppdatera mig med att kolla de sista avsnitten från förra säsongen.

Försökte förnya mig lite här i dagarna. Har haft en ny mobiltelefon i oöppnad förpackning ett par månader. Bytte. Skickade över namn och allt till den nya. Som dock visade sig vara mycket sämre än den jag hade innan. En vecka klarade jag. Nu har jag bytt tillbaka. Har fortfarande en Samsung i obruten förpackning som jag inte börjat använda än. Vi får se…

Glöm inte att kolla in nevereverfakethefunk.blogspot.com. Den bästa musiken som gjorts. Tidlösa klassiker som ligger till grund för hur det mesta låter idag...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hur skickade du över "namn och allt" till den obrutna Samsungtelefonen?

Anonym sa...

jag tycker dexter är grym