torsdag 12 augusti 2010

Byebye Livingroom

Torsdag.

Idag har det inte hänt något speciellt. Har känt mig lite halvkrasslig.

Det enda beslutet som tagits idag är att jag inte kommer fortsätta att arbeta med The Livingroom. Jag kommer fokusera på annat. Beslutet känns skönt och inte helt svårfattat, då jag knappt varit på plats under senvåren och upptagen med Loca Sessions.

Det lite tråkiga att lämna en arbetsuppgift som denna är att Collage nu står för en mycket intressant transformering. En förändring som är både nyttig och bra för Stockholms krogliv. Jag kommer dock inte vara den personen som hjälper stället framåt. Inte bakåt för den delen heller.

Jag önskar de all lycka till i framtiden, och vem vet, kanske vi kommer jobba ihop igen någon gång. Jag har i alla fall satt mitt avtryck med The Livingroom och jag hoppas de kommer förvalta stället på bästa sätt...

Inga kommentarer: