lördag 25 september 2010

Fredagsrapport


Det blev en sväng på stan igår. Det känns idag.

Här kommer hela turnén.

Började kvällen på Aubergine med bästa Anders och Robban och några andra. Sedan vidare till Teatergrillen för att möta upp Greger som hade besök av min vän Fotis, från Athén. Greger och hans personal loggade ut ganska tidigt och jag och Fotis gick vidare till V, via först Livingroom och sen Bistro Jarl. Efter V trillade Fotis av och jag avslutade kvällen på Solidaritet innan det blev en McD QP.

På det stora hela en riktigt rolig kväll. Träffade massvis med folk jag inte sett på länge. Ikväll händer ingenting av värde. Soffan och teven känns jävligt lockande…

I morgon söndag ska jag upp till min kära lillasyster (inkl familj) i Gävle tillsammans med brorsan (inkl familj) för att gratulera vår härliga mamma som fyller pensionär.

Inga kommentarer: