söndag 5 september 2010

Helgen i backspegeln…

Hemma efter en minst sagt hård lördagsnatt i Linköping. Begav mig ner med tåg på eftermiddagen och checkade in på Frimurarhotellet. Sov en timme och gick sedan till Platens för kvällens gig. Platens har fantastisk skön personal och en riktigt cool lokal. Platens In The House är en lite satsning de gör en lördag i månaden. Och jag var första DJ ut. Sellberg, Lewerentz och Albin är också inbokade under hösten…

Det va inte knökfullt i lokalen. Men riktigt bra dansgolv. Rolig spelning. Efteråt blev det efterfest. Då handlade det mest om att vi tävlade i att dricka äckligast shots. Jävligt moget. Vaknade på hotellet, fullt påklädd kl 14.00. Tåget hem gick 12.35. Hann dock med tåget som gick 15.05. Hemma i stan igen kl 17.20. Gick direkt till min favoritkines, Hong Kong, och köpte med mig mat hem. Nu sitter jag här och ser typ i kors.

Ny vecka imorgon. Ska bli sjukt roligt att komma igång med nya jobbet med Joia-Agency.

Inga kommentarer: