tisdag 23 september 2008

En helt vanlig tisdag

Det har varit rena rama sommarvärmen idag. Ute alltså. Jag har spenderat merparten av dagen inomhus. Sällberg hade spelat Arninge. Själv har jag suttit på ett par möten. Och småtänkt på golf. Bokat tid den 2 oktober på Bro Hof igen. Någon som vill följa med? Det finns en plats kvar i bollen…

På vägen hem från jobbet passerade jag brorsan. Lånade några tevespel, snackade lite skit och åkte vidare mot hemmet. Men först köpte jag en stol på Bolagret. En vit. Tvåhundranittionio spänn. Sitter på den nu. Ganska skön. Och rätt snygg. Tror jag ska köpa fyra stycken till - till köksbordet. Inhandlade även lite pasta, en parmesanost, en bit Kassler, ett paket Bregott och en trea matlagningsgrädde.

Dagens stora händelse va att jag fick ett nytt mailprogram i datorn. Känns lite ovant. Än så länge. Men det går väl över.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Heroes. Det har börjat nu. Två avsnitt ute. Precis som Californication. Två avsnitt ute. Obehagligt roligt. Letade efter nya 'Indiana Jones' filmen på nätet. Hittade 'In Diana Jones'.

En helt annan typ av film visade det sig. Dessutom ganska dålig…

Inga kommentarer: