måndag 29 september 2008

Zzzzöndag

Helgen är slut. Har jobbat i Stockholm, Göteborg och Malmö och sen tillbaka till Stockholm. Från onsdag till lördag. Mycket resande. Mycket folk. Mycket roligt.

Söndagen har jag spenderat i soffan. Äntligen. Kollat på allt möjligt men mest fotboll. Och cykel. Roberto Vacchi har skrikit sig hes under söndagens linejelopp i VM på Eurosport. Svensken kom tolva. Vilket måste anses som bra. 

Milan vann kvällens Milanoderby. Fan.

Slog av misstag på kanalen TV400. Där visar de ofta ett program som heter Cheaters. Det handlar om folk som är otrogna mot varandra. De blir filmade och dokumenterade. Det hela avslutas med en 'Confrontation'. Har sett programmet förut. Men idag ramlade jag nästan ur soffan när jag såg att det va min polare Amy som va med i programmet. Dessutom va det hon som vänstrade. Jag kan inte påstå att jag är chockad. Men jag tycker synd om henne. 

Det är aldrig roligt att vara med i ett dåligt teveprogram.

Inga kommentarer: