tisdag 1 december 2009

Lyckad premiär


Det va en lyckad premiär på Soap Bar igår. Förväntningarna jag hade grusades väl lite av den supersöndag som va dagen innan, med finalen i Cafe Opera DJ Challenge som höjdpunkt. Det som förvånade mig mest va att det va mest tjejer som kom. När det är en något mer housebetonad kväll brukar det som oftast vara tvärtom. Men inte här alltså. Nästa måndag tuffar vi vidare. Då spelar jag själv.

Men måndagen den 14:e december kan vi presentera en av årets roligaste kvällar. I alla fall för mig. Eftersom jag fyller år. Det blir en armada av goda vänner som spelar som t ex Alf Tumble, Alle Tabrizi, Albin Myers, Jonas Sällberg, Alex Lewerentz, Rasmus Faber, Rebecca & Fiona och Hasse Shimoda. Dessutom har Luki Ingrosso lovat att släppa några beats... Redan ganska många bra DJs med andra ord. Men jag hoppas att det blir två namn till!

Note to self: Vad var det jag sa. Inte fotograferas med brunbrända personer. Maria har ju varit i Thailand och grundat. Själv ser man ut som man har legat i Vitabergsparken - under en parkbänk.

6 kommentarer:

Viktor K sa...

Oj oj, vilken line-up den 14e!

Don Tomaso sa...

:-)

Don Tomaso sa...

För att inte tala om nästa måndag...

Hahaha

Anonym sa...

Vem är Luki Ingrosso? En okänd brorsa till Sebbe? :)

Don Tomaso sa...

Luciano Ingrosso är Sebbes farbror - tillika grundare av JOIA Records…

Anonym sa...

aha coolt, läge att komma förbi verkar det som :)