söndag 6 december 2009

Weekend recap


Idag är det söndag. Två spelningar avklarade i helgen. I fredags på Royal Garden här i stan. Jättemycket folk och bra drag. Jag gillar verkligen att spela där. Dessutom diggar jag Klas och Matte ordentligt, Klas är ett riktigt proffs att jobba med. Men det kanske blir så när man har spritförbud…

Gårdagens Loca Sessions premiär i Västerås va inte knökfull. Men Pluto är en ritktigt snygg nattklubb med skön personal. Och jag tycker det va lite trist att det inte kom fler människor.

Efter giget packade vi ihop och åkte hem till Stockholm. Några av oss hann med en sväng på Solidaritet, men någonstans mellan bilen och entrén så tappade jag sugen fullständigt. Drack två Budweiser där inne, snackade lite med Olle och Trygg och några andra. Jag åkte hem med en Kebabrulle i stället.

Idag lagar jag en söndagsstek. Vitlöksspäckad helstekt Entrecôte. På låg värme i ett par timmar i ugnen.


I morgon är det dags för uppföljningsmåndagen på vår måndagssatsning på Soap Bar. Det ska bli roligt och om du orkar bör du komma förbi. Förra måndagen va det 70% tjejer. Det talar för en grym kväll i morgon också…

1 kommentar:

Klas Nygren sa...

Hahahaha, din dåre.
Nu ska jag aldrig mer berätta hemlisar för dig! hahaha

Vi diggar dig också DT, otroligt mycke..