måndag 31 maj 2010

Recap uppföljning

Fick ett surt SMS från en tjejkompis igår. Där ifrågasatte hon min attityd i torsdags samt varför jag dissade när hon och hennes kompisar spelade skivor på Hells Kitchen i torsdags. Hon frågade dessutom vad jag har att vinna på att vara elak?

Och svaret är. Ingenting.

Jag skriver inte i min blogg för att skaffa vänner eller ovänner. Jag skriver om vad jag tycker är roligt, bra, dåligt samt vad jag tycker är uruselt. Och det som hände i torsdags (nej, jag va inte där i fem minuter) kategoriseras som pinsamt.

Det är säkert jätteroligt att spela skivor med sina polare om man inte spelar skivor på regelbunden basis. Och det pinsamma i det här kanske inte ska läggas på de som spelade. Utan på nattklubben, som satsar så fel. Det är ju givetvis deras eget val, om vad de vill göra med sin inriktning. Och det är ju någonting som jag inte ska lägga mig i, eftersom jag inte jobbar där.

Men jag kan i alla fall ha en åsikt. Och i det här fallet tycker jag att det va pinsamt dåligt…

Inga kommentarer: