söndag 30 maj 2010

Recap

Söndag igen. Veckorna bara susar förbi. Man hinner knappt hajja vad som händer. Det är liksom Juni på tisdag. Redan.

I helgen har vi varit på turné i Eskilstuna och Västerås. Två riktigt bra kvällar. Några små tekniska misshappenings i Västerås gjorde att ett av golven inte fungerade så bra. Men det va trots allt en bra bit över 1500 pers där under kvällen. Och David Pirzadeh levererade grymt party på stora dansgolvet. Precis så som jag hade tänkt att det skulle vara. Parallellt med Loca Sessions så va ju Sonny Wharton och Paul Thomas i stan på ett annat ställe och jag fick höra på omvägar att de hade det riktigt bra också. Roligt.

Fredagen va vi på Nybron i Eskilstuna. Chian, som äger stället, har kanske ett av de största hjärtan jag träffat i den här branschen. Ett stort tack till honom och hans personal för en utmärkt kväll är definitivt på sin plats.

På torsdagen hade vi öppet på Livingroom. Bra med gäster och vi gick vidare efteråt. På Hells Kitchen hade man ettårsjubileum för sin hårdrocksbar. Av detta märktes dock ingenting framåt kl 02.00. Då klev några bloggtjejer in i DJbåset och levererade ett av de mest pinsamma DJ-seten jag hört i hela mitt liv…

Wellwell. I veckan fortsätter arbetet med final i Uppsala på fredagen och Lund på lördagen. Dessutom ställer vi till med en liten sommarcocktail på Livingroom på torsdagen och ingen mindre än Benji kommer för att dela med sig av lite sommarkänsla från DJ-båset. Det kan bli riktigt roligt...

Jag ska dessutom försöka hinna spela lite golf. Det har fortfarande inte blivit ett enda slag. Och nästa tisdag är det ju tävling.

Inga kommentarer: