söndag 23 maj 2010

Zzzzöndag

Inte ofta man är uppe klockan 11.00 på söndagar. Och ännu ovanligare att jag går upp kl 08.00. Men det gjorde jag idag. Vaknade på ett hotellrum i Örebro. Lite lätt medtagen. Men nu är det bättre.

Vi gjorde vårt fjärde turnéstopp för Loca Sessions på Villa Strömpis i Örebro igår. Kan bara säga en sak. Vilken fantastisk nattklubb. Ljud, ljus, inredning, trevlig personal och grymt bra drag. Stället kvalificerar sig lätt på en topptio lista över de bästa ställen jag besökt i Sverige. Listan toppas fortfarande av Saluhallen i Uppsala.

Hur som helst drygt 1100 pers och jag gjorde en grym spelning (tycker jag själv). Det började regna vid midnatt så folk höll sig inne. Efteråt festen gick vi och köpte pizza. Den åt jag på hotellrummet.

Nu kommer en ny vecka med extremt mycket jobb. Nästa helg kommer Loca Sessions till Eskilstuna på fredagen och Västerås och Blue Moon Bar på lördagen. Kolla in mer om turnén här.

Tja!

Inga kommentarer: