söndag 21 november 2010

Lite blandat

I fredags genomförde vi So Sayz på Ambassadeur. Bra med folk och en rolig kväll. Lördagen fortsatte releaseturnén till Göteborg, utan mig. Jag valde att stanna hemma då magen spökat halva natten.

Söndag. Samlat krafterna. Skulle mött upp en vän lite sent och snackat lite business, men han ställde in. Blir telefonkonferens på tisdag istället. Kanske lika skönt att det blev inställt - hade med största säkerhet taggat vidare till Tryggen på Soap Bar.

Imorgon ska jag guida igång vår nya recruit på Joia-Agency så att han kan sätta igång och jobba. Därefter har vi lite after-work med alla våra artister på Lilla Hotellbaren på Scandic Malmen. Ska bli riktigt roligt att möta upp alla och se vad de har i kikaren. Sen fortsätter veckan med mycket jobb.

Kommande lördag ska jag på dop. Men det kommer även hända något mer har brorsan hintat om. Jag vet vad som händer och det ska bli riktigt roligt!

Inga kommentarer: