fredag 12 november 2010

Överdos

Överdoserade antalet vinglas igår. Det var på Alt Tumbles lilla kontorsinvigning det begav sig på torsdagskvällen. Först kom min bror Stefan hit med lilla Elinor. Småbarn gillar mig. Av någon märklig anledning. Vi hängde ut lite hos mig och åkte ner till det nya kontoret, beläget en bit upp på Engelbrektsgatan. Fullt med folk och bara massa sköna människor. Rasmus Faber va där och vi hängde mest nere i Alfs studio i källaren. I sällskapet hängde även Jocke Berg och vi satt och snackade länge och vi var väl bland de sista att lämna festen.

Sjukt trevlig kväll. Och jag var hemma i lagom tid.

Tungt i knoppen i dag. Nu åker jag till Eskilstuna för spelning på Nybron. Som tur är hänger min polare Mange med. Så vi åker bil. Eftersom de stänger redan kl 02 i Tuna lär vi vara hemma vid senast halvfyra i natt. Det är ok att bo på hotell. Men det är fan oslagbart att vakna hemma…

Inga kommentarer: