måndag 1 november 2010

Vilken helg!

Det har varit en sannslös helg. Fredagen gick jag verkligen all-in. Mötte upp min livräddare (från i somras) Basse på Livingroom. Öl och järn, sen vidare till V och avslutade på Solidaritet. Hade nog ätit lite dåligt eller något för den baksmällan jag upplevde på lördagen va massiv.

Vid femtiden pallrade jag mig på ett knökfullt tåg till Örebro. Väl där checkade jag in på Elite och gick sen till restaurang Pitchers. Burgare och Äppeljos. Håll i hatten. Sen vidare för gig på Strömpis nya satsning för vintern, Vinterträdgården. Kommer nog bli ett av mellansveriges mest besökta tält när minusgraderna kommer. Löjligt snyggt. Och roligt gig.

Söndagen. Tillbaka med tåg. Mötte upp min polare Mange och käkade lite Pizza Hut. Sen hem och kollade när AIK säkrade kontraktet till Allsvenskan nästa år. Skönt att det slutade väl. Det har varit ett frustrerande år som AIK:are. Nu håller jag min andra tumme på att Gefle kniper kvalplatsen.

Vinterträdgården, Villa Strömpis

Inga kommentarer: