söndag 6 juni 2010

Årets nästlängsta helg…

Helgen är slut. Precis som jag.

Loca Sessions i fredags i Uppsala på ett knökfullt Framfickan. En av de bästa kvällarna på turnén so far. Lätt. Otroligt bra uppstyrt med marknadsföringen och ett av de vildaste dansgolven hittills. Gästspel av DJ Ralph som alltså åkte till Uppsala innan han gjorde sitt gig på Solidaritet senare på natten. Stort.

Lördagen körde vi nästan 70 mil till Lund. Loca Sessions på Herkules. Och jag har nog aldrig träffat trevligare krögare och arrangörer. Ett större hjärta än vad Lana har får man nog leta efter i den här branschen. Vi gjorde verkligen vårt bästa för att Lund skulle få en kanonkväll. Trist nog va det helt otippat väldigt lugnt på stan denna kväll. Trots kalasväder. Nåja. Vi hade i alla fall bäst med folk i Lund denna kväll. Och det är ett bra kvitto. Men framförallt har vi fått nya vänner i Lund och Loca Sessions kommer tillbaka när studenterna är tillbaka i höst.

Stort tack till Lunde Bros. Utan er går inte den här turnén att genomföra. Ni är numera, officiellt, mina lillebröder…

I morgon MÅSTE jag spela golf. På tisdag är det tävling. Annars får jag slå lite övningsputtar i hallen här hemma. Det blir en lång helg som kommer nästa vecka. Fest på onsdag. Aktiviteter torsdag, fredag och lördag kväll. Ikväll blir det sängen kl tio.

Vila sig i form kallas det. Nästa helg kommer årets längsta helg…

Inga kommentarer: