torsdag 3 juni 2010

Twist and Shout

Finest har gjort sig av med Fredrika Johnson. På grunder som jag inte förstår. Nu har jag bara sett och läst turerna från Fredrikas sida så det är ju svårt att bilda sig en uppfattning om vad som hänt då man inte känner till bådas sidor.

En sak är dock jävligt säker. Att den mannen som äger och driver Finest är en riktig s.......l som oftast bara tänker på sig själv. Maken till oproffsig människa har jag aldrig stött på. Och det är ett mirakel att han fortfarande får hålla på att domdera fritt…

Heja Fredrika - make 'em pay!

1 kommentar:

Pavel Maira sa...

Haha den där mannen är ett psykfall. När jag jobbade på Stureplan.se så ringde han och hotade mig om jag fortsatte "rekrytera" fotografer från de. Det lustiga var ju att det var fotograferna själva som sökte sig bort därifrån!