söndag 20 juni 2010

Söndag

Då är det söndag igen. Tiden flyger fram. På fredag är det redan midsommarafton. Då kommer jag (antagligen) befinna mig i norra Norge. Men det återstår att se.

Helgen har spenderats 'on the road'. Helsingborg och klubben Bakom i fredags. Cool liten klubb som borde kunnat varit knökfull denna kväll. Men de nådde inte hela vägen in i kaklet. Denna gång.

Lördagen startade på akutmottagningen i Helsingborg. Fick någon form av allergisk reaktion på något. Kliande, utslag över hela kroppen. Jävligt otäckt. Fick cortizontabletter och massa andra piller. Efter ett par timmar hade det mesta lagt sig. Och idag är det helt borta. Bara att inse att immunförsvaret är på lågvarv. En svit av mycket jobb, oro och dålig hälsa kanske. Jag vet inte. Men jag ser fram mot min semester. Tråkigast i det här va att vi var tvungna att boka av vår golf-starttid på Ljunghusen. Vi tar igen det i Juli.

På lördagskvällen bombade Loca Session (med Lunde Bros, Micke Weermets och underteckand) sönder Slagthuset i Malmö. En helt galen kväll med ett av de bästa dansgolven på hela turnén. Det finns egentligen inget att klaga på om kvällen. Kanske skulle det varit lite bättre ljud. Men så här i efterhand spelar det mindre roll. Bilder kommer upp här inom kort...

Söndagen har jag, so far, spenderat i bilen från Malmö. Ikväll blir det fotboll och golf på teve. Den här veckan ska jag försöka ta det lite lugnare. Det måste bli så…

Inga kommentarer: