fredag 11 juni 2010

Fredag!

Fredag. Idag börjar Fotbolls-VM. En månad med minst en match per dag. Lovely.

Igår hann jag med att tatuera mig, vara bakis, sova och jobba. Kom ner till Livingroom vid niotiden. Gick direkt in och köpte en stor Toast Skagen på Riche. Tog med den och åt den på Collage. Löjligt gott. Benji spelade och istället för att stänga kl 2 körde vi vidare ända till 3. Fullt ös. Torsdagarna har blivit skitbra helt enkelt. Mycket tillfredsställande…

Gick vidare till Solidaritet. I tio minuter. Helt ok med folk.

Idag rullar vi mot Borås och Loca Sessions på Grand Hotel. Vi får hoppas att vädret håller i sig från i veckan och blir bra. Imorgon åker vi norrut från Borås till Linköping. Lunde Bros och jag va ju där och rockade sönder Universitetet i våras. Så vi hoppas att det blir lika bra på Platens i morgon.

Snart är det midsommar. Efter det blir det mörkare igen.

Glöm inte det.

2 kommentarer:

Ida Silén sa...

Käre klubb-kritiker, måste få din åsikt om dina favourite uteserveringar såhär års? Kram!

Don Tomaso sa...

Ida. Jag har ingen egentlig uppfattning. Jag har helt enkelt inte hunnit med att hänga så mycket på uteserveringarna än.

Men jag kan varmt rekommendera Framfickan i Uppsala.