onsdag 18 april 2007

Grymma Margaritas

Förra året drack jag nog flest Margaritas i hela Sverige. Bara för att jag druckit några fantastiska på Cabo Cantina. Egentligen är det här ett Happy Hour ställe. De applicerar helt enkelt 2-för-1-metoden mellan 16.00 och 20.00.Stället ser ut som en sunkig träkåk och ligger mitt på Wilshire i LA - snett mittemot hotellet The Standard.

När vi va där rökte våra bordsgrannar på en joppe. Det började lukta söt rök på hela stället och efter ett kort tag kom vakterna springandes. Och alla bord skyllde ifrån sig. En riktigt kul vi-mot-dom situation uppstod. Verkade dock som vakterna inte brydde sig. Men en sån sak skulle aldrig kunna uppstå i Sverige. Bra eller dåligt? Jag vet inte...

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag skulle säga att de e fett tråkigt skulle va så flott om man kunde kicka en joppe på alla stureplans rökrutor. iofs hänt några gånger :P