måndag 2 april 2007

Åre del 5

Mina timmar i Åre är räknade. Kl 17.50 blir jag upphämtad med taxi för att transporteras till Östersunds flygplats. Där kommer jag få vänta i två timmar på mitt flyg. Hur har då helgen varit? Jo, ganska kul faktiskt. Gjorde två bra spelningar. Men det är ju som vanligt när man kommer norr om Stockholm. Det är bara ett fåtal gäster som förstår vad man spelar... Fick alla världens konstiga önskemål. Pandora. E-Type. Abba. Och 50 Cent. Man blir ju lite konfunderad. Hör verkligen inte folk vilket spår man e inne på?

Vädret har inte varit någe vidare. Mulet som fan och så har det blåst. Idag är det full storm. Så det va nog på sin plats att lämna skidkläderna hemma. Ingen ångest för det. Drog en kvart i solariet på Åregården. Det kunde jag också hoppat. Senast rören blev bytta va 1989.

Lite avslutningsbilder från Dippan igår kväll.


DJ båset stod på scenen.


Utrustningen va väl sådär. Ljudet va dock kalas.


Absolut Pears - bra skit


Sköna värdinnan Gela tog över DJbåset

Inga kommentarer: