onsdag 25 april 2007

Kvällen spikad

Idag har jag fått massvis med nya kläder från min nya klädsponsor. J Lindeberg is the shit framöver. Dessutom har jag redan gjort i ordning mitt set för kvällen. Blir en skön mix av nedanstående låtar. Ordningen ej spikad. Men nästan...

Mark Knight & Dirty South vs The Police Black Spot On The Sun
Michael Gray Feat Steve Edward Somewhere Beyond (Tv Rock Vox)
Tv Rock Vs Dukes Of Windsor The Others (Tv Rock Main Room Mix)
My Friend Sam feat Viola Wills It's My Pleasure (Raul Rincon Remix)
Funkagenda Le Souk
House Of Pain Jump Around (Micky Slim Remix)
Groove Armada Get Down (Original Mix)
Deepgroove Acid House Music (D. Ramirez Mix)
Martin Solveig Rejection (Ian Carey)
Warner Powers vs Joachim Garraud vs Axer Space Invaders Count To 123

Plus några reserver som jag kan rädda mig ur en jobbig situation med…

Inga kommentarer: