tisdag 10 april 2007

Konsten att trolla bort en påsk

I helgen har jag inte varit utanför dörren. I stort sett. Va ute och köpte cig i lördags. Resten av tiden har jag bara slappat. Ätit varma mackor. Kollat film. Sovit. Duschat. Druckit thé. Inte fått något vettigt gjort. Igår, måndag, va jag inne på mitt gamla jobb ett par timmar. Sen åkte jag hem och somnade framför teven. Sen kunde jag inte somna om utan somnade halvsex i morse. Va dock på jobbet kl tio. Ikväll gäller det - får inte somna på soffan. Då är det kört.

I morgon är det onsdag igen. Då kan jag vända på dygnet igen. Fan vad jobbigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena DJ. Här har du en skön länk att garva till så att du inte somnar på sidan för tidigt ikväll. Är det inte en rolig sketch så säg?

http://www.phespirit.info/montypython/four_yorkshiremen.htm