fredag 27 april 2007

NRJ i backspegeln

Vilket drag. Fantastiskt. Totalt hade vi över 1450 person på Café Opera i onsdags. Spelningen gick bra - med några få undantag. Men på det stora hela är jag mer än nöjd.

Fortsatte vidare till Sturecompagniet, där det va utsålt till sista plats. Konstigt vore annars. Tar man in en av världens största DJs så blir det ju fullt. Blev dock lite besviken på alla hits som radades upp. Jag menar hur kul är det att höra Love Generation på ett dansgolv 2007? Även fast han gjort låten känns det lite sådär - tycker jag. Men jag hade sjukt kul hela natten. Va riktigt trött igår och det känns som det kommer bli en lång helg om vädret håller i sig…

Har precis kommit hem från J Lindeberg med en knökfull kasse kläder. Bra skit.

Trevlig helg loosers…

10 kommentarer:

Anonym sa...

När ska ni ta in lite nya Fräscha djs...Känns bara samma samma varje ons. Ge mig lite TUNGA namn!!!

Don Tomaso sa...

Ge mig några namnförslag så kan jag ju kolla runt lite…

Phatzoo e ju iofs Sveriges nästa riktigt STORA namn anser jag. Hans grejjer går fetbra utomlands. Så jag är glad att han är med oss…

Anonym sa...

Carl Cox! har aldrig lirat i sverige... Tar ni dit han blir jag imponerad!

Anonym sa...

Henrik B.... Grym DJ. Gör även fin fina truddelutter på sin dator...

Anonym sa...

Känns som det finns minst hundra namn som är intressantare än er. Eller vad tycker du?? Varje löne ons el vecka. Borde det varje fall vara en in flygen dj ett stort namn!

Fredricsson sa...

DJ Zany eller kanske Technoboy :)

Don Tomaso sa...

Det finns nog tvåtusen namn som skulle vara bätre DJs än oss. Minst. Målsättningen med NRJ grejjen e att spela bra house för våra gäster. Lite mer ljud. Lite mer ljus. Lite mer fokus. Jag tycker det funkar.

Vi vill inte välta halva stan varje gång vi gör det. Men jag tycker att kvällen håller bra nivå.

Jag skulle personligen vilja ha hit Raul Rincon eller Dirty South… så de jobbar vi lite på…

Anonym sa...

carl cox har spelat i sverige(Lollipop), men då lyssnade väl du på shaking fredrik:-D

BTW Heaven/London är väldigt bra på att hosta upp bra dj's vecka efter vecka. När jag går på gayklubb utan att vara gay då är det jlva bra drag vill jag lova.

Ta hit någon av dem please!!

http://www.heaven-london.com

Mikael Edström sa...

Varför inte Markus Schulz? ;)

Don Tomaso sa...

Shaking Fredrik is the shit…