tisdag 4 augusti 2009

1000 blogginlägg

Det första inlägget i den här bloggen.

Det här meningslösa blogginlägget är det ettusende i den här bloggen. Det första (ovan) i den här bloggen skrev jag den 4:e februari 2007. Nästan för exakt två och ett halvt år sen. Det är nästan lika länge som en hel gymnasieskola. Innan jag startade här, på sajten du befinner dig nu, så bloggade jag på Sthlmsfinest.

Där var mitt första inlägg från den 17 juni 2006. Det va en lördag och jag satt på jobbet och gjorde WeSC's katalog. På kvällen skulle jag spela på Nox. Det känns som tio år sen. Eller i alla fall tre. Mycket har roligt hänt sedan dess. Jag har bland annat skaffat mig ett liv.

Hur otroligt det än låter…

PS. Förhandlingarna pågår fortfarande om du undrar hur det gått sedan mitt första inlägg.

Inga kommentarer: