tisdag 18 augusti 2009

Tisdagssnack

Som bekant har jag åkt på en lättare förkylning. Jag har egentligen emot att vara sjuk. Det är oftast rätt avkopplande och man kan ladda batterierna på alla plan. Det som stör mig mest är att jag egentligen inte har tid att vara sjuk just nu.


I morgon sätter vi våra planer för hösten och vintern med Radio Loca och alla Loca Sessions evenemang vi planerat in. F12 festen va egentligen bara en liten kickstart på vad som komma skall. Vi fick okej mediabevakning innan festen. Dels i DN på stan samt en notis i alla innerstadstidningar.

Läs även Jonas Ghauri's finurliga svar i en enkät till höger om vänsterspalten (klicka på bilden ovan). Bra svar även om jag har svårt att hålla med om att Champagne är höstens drink och att Black Eyed Peas är höstens stora bandsnackis.

Mina realistiska svar där är:
Vodkatonic (med överjävligt mycket is) & Jack White's The Dead Weather

På andra plats (och mina favoriter):
En shot på BacardiRazz (1/4) & Turkiskpeppar (3/4) och det som släpps från Joia/Nero under hösten (vi som spelar skivor har ett par magiska månader framför oss).

Sen hoppas jag att en reklamfri kanal repriserar gamla westernserien 'Familjen Macahan' från start till mål i höst. Och inte mitt på dagen eller mitt i natten.

Inga kommentarer: