söndag 23 augusti 2009

Sjukt roligt


För dig som undrar vad som hände igår kväll (lördag) kan jag avslöja att det blev alternativ 3 som vann. Inte för att jag valde det själv men inget av de andra var tyvärr inte genomförbara. Dels bokade jag av träffen med mina barndomsvänner på grund av att jag inte ville förvärra min förkylning samt att jag haltar som en gammal sjörövare då jag fått en riktigt arg inflammation i hälsenefästet. Klart att man skulle kunna bjudit över en date. Men ingen känns riktigt rätt just nu…

Idag har jag gjort lite jobb. Lagat lite mat, kollat fotboll och kikat runt lite på nätet. Hittade till slut det här. Kan vara bland det roligaste jag läst på mycket länge. Ta dig lite tid och läs.

Roligt? Absolut

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA fyfan vad bra !!

Anonym sa...

Allvarligt det roligaste jag läst på väldigt länge. Tack Don!!

/Jens