lördag 22 augusti 2009

Vad ska jag göra?

Spelade skivor på EGO igår. Ett överraskande trevligt ställe. Kanske inte världens bästa ljud. Men mycket trevligt i övrigt. Efteråt gick jag vidare till White Room och hängde lite med min gode vän Ali Payami som spelade igår.

Kl 13.00 ringde det på dörren och min städerska har nu, två timmar senare, städat och framförallt gjort rent här hemma. Känns nästan lite konstigt att inte ha dåligt samvete för att man inte behöver städa. En känsla som jag inte kommer ha så svårt att vänja mig av med.

Lördagskvällen bjuder på fyra-fem till och med sex alternativ.
1. Gå på kräftskiva på Teatergrillen med Greger.
2. Åka ut till Vaxholm, äta middag och bada bastu och dricka massa öl med mina barndomsvänner.
3. Stanna hemma och kolla på teve - själv.
4. Gå till Lilla Hotellbaren och hänga med Alf.
5. Bjuda över en date och mysa lite.
6. Gå och kolla in världens bästa Dada Life på Berns 2.35.1.

Vad ska jag göra? Hjälp mig…

2 kommentarer:

Anonym sa...

En date är ju aldrig fel :)

Anonym sa...

Du kan nog klämma in alt 1,2,4. Stryk alt 3. Alt 5 kommer när kvällen är slut, och ja...du vet vad! Ha så kul!