torsdag 4 mars 2010

Årets fest?


Då är det klart och inbjudan är ute. Helt klart något att se fram emot. Jag lär nog komma in - även utan vipkort.

Datum: 17 mars
Plats: Café Opera, Operaterassen, Rotundan
Tid: 22-05

Rotundan / Clubhouse:
TOM NOVY (GER)
CHRIS WILLIS (US)
ABIGAIL BAILEY (UK)
ALBIN MYERS (SWE)
JONAS SÄLLBERG (SWE)
DON TOMASO (SWE)
JOHAN MELLIN (SWE)

Café Opera / Party:
TIM HENRI (SWE)
JOHAN LINDQVIST (SWE)

Operaterassen / Urban-RnB-Hip-Hop:
VIET-NAAM (SWE)
EYE-N-I (SWE)
MOGGE (SWE)

Och om du undrar varför jag promotar detta evenemang så är det inte bara för att jag själv spelar utan för att jag hjälpt eventbyrån som arrangerar festen att boka hit de artister som spelar i Rotundan och på Operaterrassen. Att Johan Mellin, som jag inte vet vem det är, spelar, är ett önskemål från Café Opera. Så nu vet du det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja! Tror det är stockholmsveckan i Åre nästa vecka! Ska du dit eller har man chansen att se dig spela på collage nästa torsdag?

Don Tomaso sa...

collage torsdag

:-)