söndag 21 mars 2010

Sunday morning 05.10

Hur kan man sammanfatta denna kväll?

Så här.

Underbar kväll för mig och alla mina vänner på Collages nedervåning. Stort tack till Daniel Da Silva, Jocke och Fredrik. Stort grattis till Gunnar och Boris som firade. Vi hade lite bättre än de flesta ikväll...

Nu ska jag sova.

I morgon och under denna vecka kan du se fram mot blogginlägg som handlar om:
• Sex In The City
• Mig själv
• Operakällarens förlorade stjärnstatus
• Stureplans 'puppeteers'
• The The
• Den kompletta guiden till att misslyckas med att vara någon du inte kan leva upp till…


Det intressantaste i denna blogg lär bli mina ärliga o0ch godhjärtade texter och innehåll i den nya artikelserien: 'The All-Seeing Nordgren'.

Plus att jag kommer publicera en självklar anledning till att du ska fira din nyinkomna lön på häst nummer XX i lopp X i nästa helgs V75:a. Som en lite warm-up inför veckan vill jag dock att du tar dig tid och svarar på följande fråga i kommentarsfältet:

Varför läser du min blogg?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jordnära och Kaxig på samma gång. Grym musiksmak och sjukt trevlig och ödmjuk när man träffas face to face.

Sann DJ Legend i Sthlm.

Hoppas få digga dig i sommar igen.

/ Club 22

Anonym sa...

Du är så cool. skit skön människa. bra musiksmak.

Hannah sa...

Avskydde dig de första gångerna vi sågs. Tyckte att du var dryg och konstig. Nu har jag förstått att det är charmen med dig.
Din blogg har en skön mix av just det dryga, det ärliga och det konstiga - som ingen annan reflekterar över.

Mattias Kiel sa...

Det finns inte så många gamla stötar kvar från vinyleran... Trots att vi kommer från varsin sida av Sverige och verkar i olika klubbmiljöer så har vi samma "old school"-tänk. Det finns inte i dagens "nya" deejays.

Är inne minst en gång om dagen på din blogg.

Keep it up.
KIEL

Anonym sa...

Du är som en drog som man egentligen inte vill ha att göra med, men som man aldrig skulle kunna sluta med..

Gubben sa...

Yin & Yang
Hat & Kärlek
Elak & Snäll
Dr. Jekyll & Mr. Hyde
DonTomaso & Thomas Svanström
-Thats why we love you!

Kajsa sa...

Så jag kan låtsas att jag nästan har en fot kvar i vuxenlivet här där jag sitter på min skärgårdsö å torkar snorig näsa å blir dragen i håret,, Nä, skämt å sido, vi springer ju aldrig in i varann på Ica nu för tiden så det är kul att hålla koll på vad du har för dig....

Ida Silén sa...

The All-Seeing Nordgren låter sjukt spännande!

Jag läser din blogg för att du dels är min vän (och jag vill ha lite koll på dig. ;) Men också för att du är lika härligt cynisk och ironisk om livet som jag! - Det gör inget om man är elak, bara man har rätt! PUSS!

Unknown sa...

Vill leva i drömmen!

Anonym sa...

För att du vet hur man ska skriva en blogg. Aldrig en tråkig text, aldrig ett menlöst inlägg. 'Nuff said...