måndag 19 juli 2010

Semester!!!

Aldrig tidigare har jag kännt att jag behöver semester så mycket som i år. Två veckor på Antiparos kommer göra mig gott. Det blir verkligen en traditionell semester i solen. Läsa böcker, äta god mat och sova och sola. Har ju en del vänner därnere så jag kommer inte vara ensam. Kan nog bli en och annan utgång också. Men det står absolut inte i centrum.

Har packat skivorna för att kunna göra ett gästspel på en av de lokala nattklubbarna på Antiparos. Precis som förra året. Kanske ligger min väska kvar på klubben. Jag glömde den där i all hast när jag åkte till Malta.

Jag har blivit utsatt för påtryckningar att skriva en bok. Och efter moget övervägande så ska jag lägga upp lite riktlinjer på hur en sådan kan se ut. Vi får se vad som kommer ut från dessa funderingar. Jag tar med tangentbordet och datorn i alla fall…

Inga kommentarer: