lördag 2 februari 2008

Hoppas du skäms

Otacksamhet. Det satte sina spår. Hoppas du är nöjd. Om jag visste vad jag gett mig in på hade jag bombhotat hela haket. Maken till självupptagenhet har jag aldrig varit med om. Om man kommer till en födelsedagsfest med en present som inte födelsedagsbarnet önskat sig. Ska man då behöva stå ut med kommentarer?

Inte fan gnällde jag på jultomten när jag inte fick min bilbana i julklapp. Jag skiter fullständigt i om den jag uppvaktar haft det jobbigt eller har svårt att uttrycka sig. Men att bli bemött som om jag kommer med pesten inslagen i ett paket finns inte. När jag bara vill väl.

Du kan fetglömma dina riktiga present som jag till och med sa att du skulle få senare din otacksamma… (ord saknas).

Hoppas du skäms.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åldersnoja ligger bakom, självupptagenheten tror jag,,,haha, personen ifrågan kan inte länge till springa runt och bete sig som en 20 åring hehe!

Anonym sa...

bra rytet!!!

Anonym sa...

nu blir man ju ganska nyfiken på vad det var för present?

Anonym sa...

Jag blir mest nyfiken på varför mitt inlägg blev raderat...

Så jävla farligt var det ju inte...
Det råder väl inget tvivel om vem det handlar om?

Kom igen nu Tomaten, skärp dig.

Anonym sa...

Sånt där är inte roligt, men men, du har sållat agnarna från vetet nu i alla fall. Ha en skön helg! M v h Micke

Anonym sa...

Bra skrivet. Berätta gärna mer.

Anonym sa...

Tänk om alla skulle blogga om thomas när han gjort ngt otrevligt..........skulle förmodligen bli en hel del bloggande........

Unknown sa...

Undrade just varför du fick ökade läsarantal nu vet jag, varför så arg när nån ber om usrsäkt?