fredag 15 februari 2008

Äntligen helg

Det känns verkligen som om veckorna flyger fram. Gårdagen spenderades i möten i stort sett hela dagen. Senare på kvällen gick jag ner till Sure. Hoppade middagen. Ganska halvfullt. Antar att många spenderade Alla Hjärtans Dag med någon de gillar. Gick förbi en sväng på Solidaritet. Knasmycket folk och bra musik. Tyvärr har de infört rökförbud på uteserveringen. Det blev jag varse när en vakt bryskt kom och ryckte ciggen, som jag precis tänt, direkt ur mungipan. Utan att säga något förrän han trampat på den.

Allt här i livet känns dock relativt meningslöst. En mycket nära vän har drabbats av en stroke och det känns verkligen tragiskt. Livet kan ta snabba vändningar ibland. Och ibland är inte allt här i världen rättvist. Jag hoppas verkligen att allt kan gå tillbaka till normalt för min vän.

Ikväll spelar jag & Alex på Sturecompagniet. Ska bli megasuperkul.

Inga kommentarer: