tisdag 26 februari 2008

Äntligen


Imorgon är det en viktig dag. På många sätt. Men premiären för Energy At The Club på Sturecompagniet, imorgon onsdag, kunde väl knappast kommit lägligare. När onsdagsklubbarna gapat tomma av folk i snart två månader kan det var skönt att vi kommer med lite gammal hederlig kvalitet igen. En gång i månaden kommer jag och mitt team göra det absolut bästa vi kan för att förgylla i alla fall en onsdagsnatt i månaden framöver.

Att vi även tar med oss konceptet till Göteborg kommer med största säkerhet få en positiv effekt på utelivet på torsdagnätterna på västkusten. Vad jag förstått rullar man in trottoarerna vid fyra tiden på lördagsnätterna. Varefter de rullas ut igen vid afterworken igen på fredagseftermiddagen. Kan vi locka ut ett par hundra danssugna gäster en torsdagnatt i månaden i Götet så är jag mer än nöjd...

Premiärhelgen för Energy At The Club avslutas på Tott i Åre. Som en Grande Finale på hela sportlovsveckan. Den här kvällen är den jag är minst orolig för. Suget finns verkligen där uppe.

Planen är att vi återkommer en gång i månaden i Stockholm & Göteborg. Vecka 28 i Båstad. Och med en sprudlande sommarfest på Gotland vecka 29.

Jag hoppas verkligen att ni kommer förbi imorgon, på torsdag eller på lördag. Det jobbet vi lagt ner för att göra det här bra är egentligen otroligt roligt. Och att se gästerna trivas med det man gör är den absolut skönaste känslan med hela det här jobbet.

Nu ska jag äta lite Citrusyoghurt med Havrefras.

Mums!

Inga kommentarer: