måndag 11 februari 2008

Hoppas jag X2

Domen mot mitt golv slog ner hårt. Vattenskadan är ganska allvarlig och det kommer få till följd att jag kommer att vara tvungen att flytta ut ur lägenheten i minst en månad. Det negativa kan dock överskuggas av det något mer positiva. Jag kan kanske få in klinkers i köksavdelningen och får ett något mörkare golv i övriga lägenheten.

Hoppas jag.


Pratade med min granne idag. Han hade invigt årets golfsäsong med en runda på Salems niohålsbana. Enligt recensionen va det bra förhållanden och i det stora hela känns det ju jävligt märkligt att spela golf i Stockholm den 10 februari - på sommargreener.

Min egen och förra årets någorlunda mediokra golfsäsong fick till följd att jag idag har bytt klubb. Inte för att klubben påverkat mitt spel negativt. Betalade in årsavgiften till AIK Golf. Samarbete med Kungsängen och mitt favoritlag gjorde valet enkelt. Det här kommer dock få en positiv effekt på mina järnslag.

Hoppas jag.

Inga kommentarer: